گروه کوهنوردی شتاب

دریادمان 98,3,20جهت پیدا کردن غارآسنگرخانه ساعت پنج صبح با ماشین ال نود مهندس تورج از پل سنندج براه افتادیم و ماشین را در روستای خلگ درب منزل جناب فتحی پارک کردیم. و از مسیر داربید به سمت هدف حرکت کردیم . بعد از سرو صبحانه در کنار چشمه داربید .نیم ساعت که از پاکوپ حرکت کردیم به سمت راست پیچیدیم و دامنه ای سنگلاخی که هفته قبل نشانه گذاری کرده بودیم به سمت غار مسیر را می پیمودیم . تا اینکه به دشت سرسبز و تقریبا همواری رسیدیم باید جهت رفتن به غار فرود می کردیم .جایی برای فرود نبود . تااینکه قلعه چه ای پیدا کردیم که مسیر را نشان می داد. در دره ای باریک و مخوف به پایین رفتیم دره ای سرسبز و کمی وسیع نمایان شد نهار را در کنار صخره ای آنجا میل نمودیم و مقداری از دره سرسبز روبه پایین رفتیم. مسیر مشخص نبود .از سرابالایی تندی دست به سنگ بالا رفتیم و غار نمایان شد. فقط مهندس بدون هماهنگی داخل غار رفت ما که همگی شل لنگ بودیم اجازه ندادم بقیه بروند. چون مسیر ورود به غار نیاز به طناب داشت . به هرحال تورج برگشت و ما کمی ناراحت شدیم و در برگشت به چند تاشکارچی در همان دره باریک برخورد کردیم که یک کلاشینکف و دوتا پران جفت لول داشتند که دنبال کل بز می گشتند. به هرحال ما کنار ماشین و سپس به کرمانشاه برگشتیم.

گروه کوهنوردی شتاب کرمانشاه

قاضی حسنی. مهندس تورج . بختیارشهسواری. الهیار تادانه.

نوروز رفت و بی قراریم هنوز

ما چشم براه نوبهاریم هنوز

دریادمان 98,2,24 به بهانه پیدا کردن قاشق و استکانی که در برنامه های قبلی در کورکور جاگذاشته بودیم .به کوه  کورکور رفتیم . براین پایه ساعت شش با ماشین ال نود مهندس تورج از کرمانشاه بسوی چهارزبر حرکت کردیم. ماشین را کنار شیرخورشید سرخ گردنه چهار زبر پارک کردیم واز جبهه جنوبی تا نزدیک روستای سرخک رفتیم و سپس از آب شاه قوقو آب آوردیم و ضمن بازدید از غار کورکور در جبهه شمالی دنبال پیوچگ گشتیم اما پیدا نکردیم و چون هادی پسرعمو و برادرمهندس تورج عقد کنان داشت با سرعت به کنار ماشین رسیدیم و به کرمانشاه برگشتیم .برنامه جالبی بود.

کحا رفت آن دانش و هوش ما

که گشت مهرمیهن فراموش ما

کوهنوردان . خودم. مهندس تورج .الهیارتادانه . قاضی حسنی.

دریادمان 98,2,19 با ماشین ال نود مهندس تورج ساعت پنج ونیم از کرمانشاه جهت آوردن برزه به منطقه نواکوه کرند رفتیم. برای محل استارت بین من ومهندس اختلاف نظرپیش آمد. آخرش مجبورشدیم ماشین را درسرمیل کرند پارک کردیم و مستقیم ازطرف غرب رادار نواکوه به قله رسیدیم. در برگشت ازدره پشت رادارکه از طرف شمال رادار به جاده قصرشیرین می رسد. برگشتیم . در آن دره زیر باد و باران نهارخوردیم. و در هنگام برگشت با وجود بارندگی  مقداری پیوچگ و برزه

هم کندیم و ساعت شش به کنار ماشین رسیدیم و سپس کرمانشاه .

گروه کوهنوردی شتاب کرمانشاه

شاپورحسنی. مهندس تورج . الهیارتادانه و خودم

در یادمان 98,2,13 با ماشین ال نود مهندس تورج ساعت 5,5از کرمانشاه جهت پیمایش نواکوه در منطقه دالاهو حرکت کردیم . ماشین را در روستای سرچقای کرند پارک کردیم و از همانجا سوار بر یال کوه شدیم و بعد از مدتی صبحانه خاوریون خوردیم و بعد حرکت کردیم و رسیدیم به متطقه ای که پیوچگ داشت . و مشغول جمع کردن پیوچگ شدیم و هرکدام حدود دو کیلو پیوچگ کردیم . البته جمع کردن پیوچگ چون بین درخت خاردار ارجن بود .خیلی سخت بود. بعد از آن نهاری خوردیم و چون هوا گرم بود آب کم آوردیم . من رفتم که رفع حاجت بکنم .دیدم دوتا بطری آب زیر سنگی گذاشته شده است .و مشکل کم آبی رفع شد.

همنوردان می گفتند ادرار شما شد ناجی ما

بعد از نهار ازدامنه شمالی برگشتیم که خیلی طولانی تر شد. و ساعت نه شب به کرمانشاه بر گشتیم.

چو یک قطره باران ز ابری چکید

خجل شد چو پهنای دریا بدید.

کوهنوردان . الهیارتادانه . قاضی حسنی .مهندس تورج .وخودم

از یادمان ( تاریخ ) 97,12,3 تا امروز 98,2,6 که مدت هشت هفته می باشد .سه هفته از آن که اینجانب در بندر عباس بودم متاسفانه کوهنوردی تعطیل شده بود. اما در پنج هفته باقیمانده قله های فرخشاد. لاله وان . باریکه ( که با وجود باران و خیس شدن لباسها و توقف در غار تنگه کاشنبه اما لذتبخش بود ). و این آخری که 98,1,29 بود وبرنامه دوباره بر روال همیشگی افتاد . بعد از سه روز رانندگی در راه برگشت از بندر عباس تا به کرمانشاه رسیدم صبحش به قله  کورکور رفتیم اما برایم خسته کننده بود. بود. اما هفته بعد از آن 98,2,5مهندس تورج با گروه پتروشیمی و همکاران خود مسیر بابایادگاربه سراب سیاوانه به روستای سرخه دیزه را پیمایش کردند. و بقیه گروه هم برنامه سبکی اجرا کردند. در همین ایام بود که آمریکا  از دو نیروی نظامی ایران یعنی سپاه پاسداران و ارتش . سپاه پاسداران را گروهی تروریستی اعلام کردکه شاید عواقبی به نفع یا به ضرر ملت ودولت داشته باشد.

افتادگی آموز اگر طالب فیضی

هرگزنخورد آب زمینی که بلند است.

کوهنوردان. الهیارتادانه مهندس تورج . قاضی حسنی. و خودم

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

lapfootbfice مهندسی قدرتمند، هر آنچه که یک مهندس نیاز خواهد داشت. مدیران امن نگار پارتاک بهداشت ارتباطات رئال ربات | مدیریت هوشمند کسب و کار software-training Gabriela sarbazkadeh 100233542 sibtfretcal